wtorek, 7 listopada 2017

Z dziennika badacza 7 XI '17

Dzisiejszej nocy nagle obudziłem się koszmarnie przepocony i przerażony... Nie pamiętam już, co mi się śniło, ale szybko uświadomiłem sobie, że to tylko moja podświadomość płata mi figle. Wystawa jest niezagrożona, bo&bsp;przecież możemy liczyć na pomoc naszych przyjaciół z Becekowego Pokoju Gier i Szkolnego Klubu Gier Planszowych "Planszopernik". To właśnie dzięki ich wsparciu nasz Pokój Gier pęka w szwach! Dziękuję!




Ponadto, Pan Bartek z Planszopernika przy współpracy z wydawnictwem G3 zorganizuje dla Państwa turniej w najnowszy hit - Nmbr9!



Gra jest prawdziwą gimnastyką dla umysłu. Prostota zasad, czyli dokładanie kolejnych żetonów cyfr do naszej konstrukcji, miesza się tutaj z delikatną losowością i szacowaniu następnych ruchów. Wygramy tylko wtedy, gdy będziemy planować lepiej od przeciwników.

Turniej Nmbr9 odbędzie się w niedzielę około godziny 14:00.
Za organizację i nagrody dziękuję wydawnictwu G3 oraz Planszopernikowi!